Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 2 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak okresu a tabletki antykoncepcyjne i padaczka

Mam problem w zeszłym miesiącu nie dostałam miesiączki .. A zawszy była regularna .. w tym miesiącu mam tylko bóle jajników ... A zawsze zabezpieczam się z chłopakiem i biorę również tabletki antykoncepcyjne ... Jestem chora na padaczkę czy przez moje leki mogę nie mieć miesiączki ???? Proszę o jak najszybszą pomoc :(:(
KOBIETA ponad rok temu

Żelazo w ciąży

Czym może grozić niedobór żelaza, dlaczego ważne jest jego spożywanie, i jakie produkty obfitują w ten pierwiastek? Na te pytania odpowiedzi udziela dietetyk, mgr Marta Michalak-Tomasik.

Witam serdecznie. Aby udzielić konkretnej wypowiedzi warto znać nazwe preparatu jaki Pani przyjmuje. Zwykle jednak w śród działań niepożądanych może pojawić się zaburzenie cyklu miesięcznego. Warto udać się do swojego ginekologa by ustalić przyczynę dolegliwości jajników oraz ocenić stan dróg rodnych.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

Proszę wykonać test ciążowy lub badanie poziomu HCG w surowicy krwi. Wynik testu odpowie ma Pani pytanie. Dr Jacek Tulimowski

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy