Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 7 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak okresu i stosowanie luteiny oraz bóle brzucha

Witam ! Ostatnią miesiączkę miałam 27 maja... współżycie było 27 czerwca i 28, niestety był to stosunek przerywany. 3 tygodnie po stosunku udałam się do lekarza, bo okresu nadal nie było, a czułam się osłabiona. Zrobił mi usg dopochwowe i nie wykazało ono ciąży. Przepisał mi Luteinę - zażywam ją 8 dni, a miesiączki nadal nie ma, a brzuch pobolewa. Mam przerwać zażywanie tych tabletek i czekać na okres czy brać już do końca? Jest ryzyko, że jestem w ciąży mimo ze usg nie wykazało jej ?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Zapłodnienie

Luteinę weź według zaleceń lekarza. A na okres czeka się do 7 dni od odstawienia leku.

Ginekolog i położnik. Prowadzi gabinet ginekologiczny w Gorzowie Wielkopolskim.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy