Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 2 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak okresu po usunięciu krążka antykoncepcyjnego

Witam,nazywam się Ewa.Mam problem miesiąc temu zaczęlam używać nowej antykoncepcji Nuvaring,jednak nie odpowiadał mi krążek więc po tygodniu czasu go usunęłam.było to miesiąc temu i od teg czasu nie mam okresu spuźnia mi się.Powinnam normalnie juz dawno mieć(chcialam podkreslic ze nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się opuźnienie)Czy to normalne?nie czuje by ten okres się zbliżał czy może jestem w ciązy.Proszę o poradę
KOBIETA ponad rok temu

Probiotyki - doustnie czy dopochwowo

W jaki sposób przyjmować probiotyki? Doustnie, a może dopochwowo? Obejrzyj nasz film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta na ten temat. O probiotykach mówi prof. Romulad Dębski.

To czy Pani może być w ciąży to trudno mi powiedzieć. Jeżeli doszło do niezabezpieczonego stosunku istnieje taka szansa. brak okresu zaś może wynikać z rozregulowania gospodarki hormonalnej spowodowanej aplikacją i późniejszym usunięciem pierścienia. Okres powinien pojawić się niedługo.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

jeżeli pani po tyg usunęła NuvaRing od założenia i nie zabezpieczyła się inną metodą może być ciążą .jeżeli była zabezpieczona można poczekać ,

0

Proszę wykonać test ciążowy, wynik negatywny-możliwe zaburzenia hormonalne konieczna wizyta u ginekologa, pozytywny-ciąża. Dr Jacek Tulimowski

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy