Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak okresu po zastosowaniu Elleone

Witam ostatnia miesiaczke mialam 2 stycznia,w 19 dniu cyklu pekla nam z mężem prezerwatywa i niestety wszystko zakończyło sie w srodku.ze wgledu na to ze mamy 2 mies dziecko postanowiłam wziąć elleone po 24 h.jak dlugo moze nie być miesiączki po zażyciu tej tabletki ,denerwuje się bo kiedyś miałam straszne problemy z hormonami o nie miałam miesiaczki i zespół policystycznych jajników, urodziłam co prawda dwoje dzieci ale czy jest prawdopodobienstwo że znów coś się 'rozreguluje'??
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Jacek Ławnicki Stażysta/Rezydent, Łęczna
82 poziom zaufania

Witam!
Trudno określić kiedy pojawi się krwawienie i czy doszło do rozregulowania cyklu. Jeśli krwawienie nie pojawi się w najbliższym czasie to warto udać się na wizytę do specjalisty ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety