Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 9 8 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe plamienia po stosowaniu luteiny w 4 tygodniu ciąży

Witam, 18.06 miałam 1 bad. usg aby potwierdzić ciążę. Lekarz stwierdził, że jest ciąża wewnątrzmaciczna ale nie widać zarodka. Powiedział: ciąża może być za młoda lub źle się rozwija. Ostatnią miesiączkę miałam 6.05, wg tej daty ciąża miała 6 tyg. Wiem, że owulację miałam w 17 dniu cyklu- 22.05, wg tej daty ciąża miała 4 tyg. Lekarz zapisał mi luteinę 2x 2 tabletki 50 mg dopochwowo, zaczęłam po nich brudzić (brązowe nieduże plamki). Czy powinnam dalej przyjmować luteinę? Czego to może być objaw?
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Nacięcie krocza podczas porodu

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy