Kobieta , 41 lat dzien dobry panie doktorze 9 grudnia mialam usuniety trzon macicy kilka miesniakow najwiekszy mial 9cm oraz mialam usuniete jajowody dostalam od ginekologa leki distreptaze dicloberl i niepokoji mnie to ze mam brunatne uplawy takie bardziej jakby brudne troche mnie to niepokoji czy to jest mozliwe po takiej operacji i jak dlugo to moze potrwac czy to wogole ustapi wyniki histopatologiczne mam dobre nie ma komorek nowotworowych ale dlaczego plamie juz troche mniej
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Ginekologia – Profilaktyką i leczeniem chorób wyłącznie żeńskiego układu płciowego zajmuje się ginekologia. Problemy ginekologiczne obejmują zaburzenia miesiączkowania, stany zapalne pochwy, antykoncepcję, niepłodność, nowotwory narządów rodnych, badania piersi, anorgazmię, problemy z ciążą, nadżerki czy zapalenia przydatków.
  • Mięśniaki macicy – Mięśniaki macicy to nowotwory niezłośliwe, które przybierają postać łagodnych guzów. Rozwijają się długo i powoli, nie powodując przerzutów. Zazwyczaj nie wywołują żadnych objawów.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników:

Artykuły na ten temat
Kobiece problemy

Mięśniak macicy - o tym trzeba mówić (WIDEO)

Mięśniaki macicy to wstydliwy problem, ale trzeba o nim mówić. Choroba dotyka nawet 60 proc kobiet między trzydziestym piątym a czterdziestym piątym rokiem życia. Kiedy słyszą diagnozę, bardzo często boją się, że nigdy nie będą mogły mieć dzieci, ale...