Osoba Wiitam, mam pytanie otóż roku 2009 grudzień stosowałam śodek antykoncepcyjny silikonowy krążek przez 3 miesiące w lutym 2010 przestałam używać ponieważ chiałam zajść w ciąże do dziś dnia jeszcze nie zaszłam chociaż lekarze u których byłam mówią że jest wszystko w porządku. A mam już córkę którą urodziłam naturalnie bez komplikacji czy może być to przyczyna antykoncepcji?
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie 79
Redakcja abcZdrowie Stażysta/Rezydent, Warszawa Śródmieście
Edytuj odpowiedź

Witaj serdecznie,

jeżeli po roku regularnego współżycia ( kilka razy w tygodniu bez zabezpieczenia) nie jesteś w ciąży wówczas warto zgłosić się do dobrego lekarza ginekologa ewentualnie kliniki zajmującej się niepłodnością razem z partnerem- tak by przyczyny trudności w poczęciu były diagnozowane równolegle- zarówno u kobiety jak i u mężczyzny. Po odpowiednich badaniach lekarz będzie mógł stwierdzić jakie są przyczyny niepowodzenia w poczęciu.
Pozdrawiam!

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Ginekologia – Profilaktyką i leczeniem chorób wyłącznie żeńskiego układu płciowego zajmuje się ginekologia. Problemy ginekologiczne obejmują zaburzenia miesiączkowania, stany zapalne pochwy, antykoncepcję, niepłodność, nowotwory narządów rodnych, badania piersi, anorgazmię, problemy z ciążą, nadżerki czy zapalenia przydatków.
  • Planowanie ciąży – Planowanie ciąży pozwala zwiększyć szanse na urodzenie zdrowego dziecka. W Polsce w większości przypadków kobiety dowiadują się, że są w ciąży około miesiąca lub dwóch od zapłodnienia. Oznacza to, że jest już dość późno na przyjmowanie witamin dla kobiet ciężarnych, które zawierają np.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników: