Kobieta , 36 lat Mam dg choroba tk łacznej nakladajaca sie. Obecnie biore Azathiopryne 150mg.Dodatkowo mam stwierdzone leukocytoklastyczne zapalenie naczyń skóry.Kilka lat temu zajeta byla tylko jedna stopa, pozniej druga. Wyciszylo sie gdy ponad rok brałam Metypred. Obecnie sa przeciwskazania do brania kortykosteroidów.Na Azathioprynie sa zaognione siegają do kolan. Juz pomijając to ze pojawił sie świąd, to nogi wygladają okropnie, zwykly basen odpada.Czy jest jakis sposob by wyciszyc chorobę?
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Tomografia komputerowaTomografia komputerowa jest badaniem radiologicznym pozwalającym na uzyskanie obrazów badanych struktur. Jest badaniem, które wykorzystuje promienie rentgena. Pozwala uzyskać wyraźne i szczegółowe zdjęcia narządów oraz kości.
  • Dermatologia – Jeśli złość sprawia, że stajesz się blady, wściekłość z kolei powoduje, że twoja twarz oblewa się czerwienią, z powodu zimna zaś siniejesz, to takie zmiany barwy skóry są zasadne i łatwo wytłumaczalne. Gdy jednak ni stąd, ni zowąd na skórze pojawiają się czerwone plamy lub inne zmiany, mogą one być zapowiedzią rozmaitych chorób.