Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 2 7 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ciągłe niewyspanie a cukrzyca

od pewnego czasu ,pomimo 6 -7 h snu ciągle jestem nie wyspany i słaby ,muszę się położyć 2 -3 razy w ciągu dnia Nadmieniam że mam cukrzyce 2 i stosuje leki Galvus 50 mg,i Siofor 850 ,3x dziennie cukier w granicach 120 -140 Często piłem okresowo alkohol obecnie od 2 -3 miesięcy odrzuca mnie od alkoholu nawet piwa Po wypiciu namiastki alkoholu bardzo żle się czuje [ z tego powodu jestem szczęśliwy] Mam 62 l ,na nic poważnego nie chorowałem ,wyniki ambulatoryjne w normie Ostatnio rano pije siemie
MĘŻCZYZNA ponad rok temu

Niebezpieczeństwo stosowania pomp insulinowych

Cierpisz na cukrzycę? Koniecznie obejrzyj ten film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta. Dowiedz się, czy stosowanie pomp insulinowych może być niebezpieczne.

Lek. Magdalena Pikul
81 poziom zaufania

Witam! Jedną z przyczyn Pana chronicznego zmęczenia mogą być stosowane leki a mianowicie połączenie leku Galvus z lekiem Siofor(metformina), które może powodować takie objawy jak: bóle i zawroty głowy, zmęczenie i drżenie. Istnieje jeszcze wiele innych możliwych powodów Pana zmęczenia, zatem polecam zgłosić się do Pana lekarza rodzinnego.

W trakcie specjalizacji z pediatrii w Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 w Rzeszowie, interesuje się pediatrią i neonatologią.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy