Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 4 4 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ciąża a tabletki antykoncepcyjne i Metronidazol

Witam. Od ponad 3 lat biorę tabletki antykoncepcyjne daylette , ostatnio moja ginekolog przepisała mi metronidazol polpharma tabletki dopochwowe w trakcie ich przyjmowania raz współżyłam ( zaznacze że regularnie biorę tabletki antykoncepcyjne ) i po 2 dniach od zakończenia leczenia metronidazolem powinnam dostać okres lecz dostałam 2 dni później lecz to było bardzo małe plamienie , i mam pytanie czy mogłam zajść w ciąże ? Pozdrawiam
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu
MaĹgorzata Panek
69 poziom zaufania

Antybiotyki obniżają skuteczność antykoncepcji hormonalnej, w związku z czym zaleca się stosowanie dodatkowego zabezpieczenia. Proszę wykonać test ciążowy i w przypadku wyniku pozytywneg udać się od ginekologa. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy