Zapytaj lekarza

1 , 0 1 8 , 6 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co jest powodem bólu brzucha i mdłości u osoby z niedoczynnością tarczycy?

Przez ostatnie kilka dni odczuwam ból brzucha prawdopodobnie żołądka.w ciągu ostatnich dwóch dni się nasilil .do tego cały odbija mi się powietrzem..niby jestem głodna ale nie mam na nic ochoty..natomiast kiedy nie jem przez dłuższy czas odczuwam mdłości natomiast kiedy zjem mdłości ustają ale znowu boli mnie brzuch.. Dodam także że przyjmuje leki na niedoczynność tarczycy oraz jakieś leki na obniznie cukru lecz nie pamiętam nazwy..czy mogłabym liczyć na pomoc? Z góry dziękuję
KOBIETA, 18 LAT 11 miesięcy temu
Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Aby moc coś więcej powiedzieć konieczne jest badanie lekarskie. Proszę udac się do lekarza rodzinnego

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy