Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co jest powodem nieregularnych miesiączek i brązowego plamienia?

Od jakiegoś czasu mam nieregularne miesiączki (możliwe, że spowodowane stresem), jakiś czas temu byłam u lekarza specjalisty, który zbadał mnie i przepisał luteinę mówiąc, że okres pojawi się za 3 cni (dawkowanie 1 tabletka na wieczór), tabletki brałam 7 dni po 5 zwiększając dawkę zgodnie z ulotką. Po 7 dniach pojawiło się brązowe plamienie takie jak po okresie, lecz był też moment gdzie poszła wieksza ilość krwi. Ciąża jest niemożliwa. Od tego czasu (5h) mam znikome brązowe plamienia.
KOBIETA, 21 LAT 11 miesięcy temu

Dzień dobry. Jeżeli jest Pani narażona na stres, który przysparza Pani trudności, warto rozważyć konsultację z psychologiem. Istnieją skuteczne techniki terapeutyczne podnoszące kompetencje w tym zakresie.

www.progress.warszawa.pl

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy