Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co jest powodem oddawania stolca co 4 dni u osoby stosującej Zdrovit Iacium Forte?

Witam, Mam pytanie mam 29 lat jestem sobą na wózku i moim problem jest że oddaje stolec co 4 dni. Czy to nie problem ? Przejmuję cały czas probiotyk Zdrovit lacium forte 20 kapsułek czy branie probiotyku szkodzi. Czekam na odp.
MĘŻCZYZNA, 30 LAT 9 miesięcy temu

Kiedy grypa zaczyna być groźną chorobą?

Lek. Wojciech Zygmunt
70 poziom zaufania

Z opisu wydaje się, że cierpi pan na przewlekłe zaparcie. Przede wszystkim polecam panu zwiększenie zawartości wody i błonnika w diecie. Polecam także zastosowanie leków zmiękczających stolec (preparaty zawierające dokuzan sodu lub dokuzan wapnia). Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy