Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 7 9 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co jest powodem tachykardii podczas schylania?

Dzień dobry, Mam 23 lata, mój problem dotyczy serca, przy naglym schylaniu dostaje ataków tachykardii( teraz już wiem jak to nazwać gdy poczytałam troche) i serce zaczyna strasznie szybko bić robię się blada ale ciśnienie mi rośnie po tym ataktu trwa zazwyczaj 2-3 minuty jestem kompletnie wyczerpana jakbym przebiegła maraton, taki stan trwa od kilku lat zaczelo od początku liceum gdzie miałam bardzo silny trądzik i nadal mam ale rzecz w tym że byłam u lekarza rodzinnego z początku myślałam ze to arytmia lekarz rodzinny nawet nie wyprowadził mnie z błędu dodał coś w stylu starość nie radość i ze to duzo ludzi ma więc się tym nie przejmowalam ale jest to dość niekomfortowe .. rok temu odkryto u mnie hasimoto i stosuje leczenie Ale problemy z sercem są nadal.. Proszę o poradę czy to od hormonów może tak być czy od tarczycy bo miesiączki mam straszne kilka dni wyjetych z życia.. a dermatolog ktira mnie leczyla wszystko juz wypraktykowala i dalej tradzik jest...bardzo proszę o poradę
KOBIETA, 24 LAT 4 tygodnie temu

Zaburzenia tego typu (kołatania serca) mogą mieć także podłoże emocjonalne, nerwicowe. Jeśli lekarz wykluczył inne źródła zaburzeń, warto podjąć konsultację z lekarzem psychiatrą i/lub psychologiem, psychoterapeutą.

Psycholog i psychoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety