Zapytaj lekarza

1 , 0 2 5 , 1 7 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co mogą znaczyć takie dolegliwości po seksie analnym?

Witam. Mam problem ze skórą. Przez 10dni zażywałem antybiotyk bez osłony i w czasie kuracji uprawiałem seks analny z moją narzeczoną. Po około 5 dniach na żołędzi i napletku pojawiły się czerwone plamy. Lekarz zalecił smarowanie Crotrimazolem. Teraz skóra na żołędzi po około 5 dniach stosowania tej maści jest cała zaczerwieniona. Dodam ze boli mnie gardło i mam biały nalot na języku i czerwone plamki. Czasem pojawia się świąd moszny.
MĘŻCZYZNA, 24 LAT 2 tygodnie temu

Refundacja leków na łuszczycę

Łuszczyca to schorzenie skóry. Wymaga ona specjalistycznego leczenia. Jakie leki przyjmować przy łuszczycy? Czy są one refundowane? Obejrzyj film i dowiedz się więcej o kosztach leczenia łuszczycy.

Witam, może rozwinęła się grzybica, a może infekcja bakteryjna? Może uczulenie na środek nawilżający. Bez badania nie sposób odpowiedzieć na pytanie. Co do gardła j.w. Proszę wstawić zdjęcie lub zapraszam na wizytę , pozdrawiam, KG www.d3med.pl

Specjalista chorób zakaźnych, hepatolog i seksuolog.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy