Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 4 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co mogło oznaczać wysokie plamienie LH?

Dzien dobry, Mam 26 lat. Przyjmowalam antykoncepcje doustną przez ok. 2 lata. Z powodu utrzymującego się wysokiego ciśnienia odstawiłam ją w połowie opakowania za namową lekarza i zaczęłam przyjmować leki na nadcisnienie. Po 27 dniach od odstawienia hormonów miałam pierwszą miesiączkę. 18stego dnia cyklu pojawila sie owulacja (typowy ból w podbrzuszu, pozytywny plytkowy test owulacyjny przez dwie doby). Równe 7 dni później czyli 25 dnia cyklu zauwazyłam plamienie a test owulacyjny wyraźnie wskazał wynik dodatni. Kolejnego dnia test byl negatywny. Skąd mogło być plamienie i wysokie LH? Poza wysokim ciśnieniem nie choruję, przyjmuję telmisartanu. Dziekuje z góry za odpowiedz
KOBIETA, 27 LAT około miesiąca temu

Naturalne metody unikania ciąży

Lek. Bartłomiej Grochot
75 poziom zaufania

Witam. Radziłbym skonsultować się z ginekologiem. Wskazane jest badanie ginekologiczne.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy