Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może oznaczać mój problem z wymuszoną erekcją i brakiem podniecenia?

Witam. Mam 26 lat. Do tej pory nie miałem problemów z podnieceniem, erekcja. Ostatnio polecony mi kamagre dla urozmaicenia doznań i zadowolenia kobiety. Po wzieciu połówki doznania były ok. Po drugim zastosowaniu drugiej połowy tabletki podczas stosunku po jakiś 20min erekcja odeszła i do wytrysku nie doszło. Później miałem uderzenia ciepła i wysoki puls i ciśnienie. Wieczór zakończył się z alkoholem. Od tego wieczora nie odczuwam podniecenia, erekcja musi być wymuszona i to nie jest trwałe. Nawet filmy porno mogę oglądać jak zwykle seriale i 0 reakcji. Dodam że raz wcześniej przed zazyciem kamagry miałem już raz utratę wzwodu w trakcie stosunku. Co poczynić?
MĘŻCZYZNA, 27 LAT 6 miesięcy temu

Czy masturbacja wpływa na potencję?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy