Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może oznaczać ogólne osłabienie, sińce pod oczami i ostre bóle brzucha?

witam chciałam zapytać w imieniu swojej kuzynki od ostatniego czasu ma ogólne osłabienie, sine pod oczami, ostre bóle brzucha często się zdarza że traci przytomność. W badaniach kału wyszło że ma ascaris lumbricoiges. Leki, które zażywa to zentel, paraprotex, krople z piounem, czarnuszka. Po użyciu tych leków zrobiła ponowne badania jednakże nic się nie zmieniło. proszę o podpowiedź co dalej pozdrawiam
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu
Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Sugeruję kontrolę w Poradni Chorób Zakaźnych do tego kontrolna morfologia, tsh, glukoza i EKG. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy