Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 5 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może znaczyć ten płyn w macicy?

Wczoraj bylam u ginekologa. Mam 24 lata. Ze wzgledu na karmienie piersia bralam tabletki Ovulan przez 21 miesiecy. Przy badaniu ginekologicznym lekarz stwierdzil jakis plyn w macicy . Dodam ze mam nieregularne miesiaczki. Potargie miec miesiaczke pozniej dwa miesiace nie miec. Wczoraj zmienil mi tabletki na wyregulowanie cyklow. I odstawic mam malego od piersi. Martwie sie tym plynem co to moze byc...
KOBIETA, 24 LAT 3 miesiące temu

Nieregularne miesiączki

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

Nie wiem dlaczego miałaby Pani odstawiać dziecko od piersi, takiego zalecenia lekarz wydać nie powinien. Tabletki odstawiłabym zupełnie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy