Zapytaj lekarza

1 , 0 1 4 , 2 3 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza ból jader u osoby po leczeniu zapalenia najądrza?

Niedawno byłem leczony na zapalenie najądrza. Tydzień brałem antybiotyk i środek przeciwbólowy. Na kontroli mimo moich sygnałów, że coś tam jeszcze czasem boli, lekarz stwierdził że wszystko jest ok i choroba została wyleczona. Niestety, jakieś 2-3 dni po odstawieniu leków, znów zacząłem odczuwać ból w jądrze. Obecnie mijają 2 tygodnie od wizyty kontrolnej, a lekki ból promieniujący do pachwiny i pleców jest dalej obecny. Czy to normalne i po jakimś czasie jednak samo przejdzie? A może powinienem iść na leczenie do innego urologa, mimo iż poprzedni badał bardzo dokładnie i stwierdził że jet wyraźna różnica i teraz wszystko zostało wyleczone?
MĘŻCZYZNA, 40 LAT około miesiąca temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznieudac się na konsultacje do innego urologa

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety