Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 3 2 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza lekkie plamienie w terminie okresu?

Witam, mam 39 lat. w zeszłym miesiącu zamiast okresu miałam lekkie plamienie. Myślałam ,że to stres ma wpływ na miesiączkę. W tym miesiącu znowu zamiast okresu plamienie, które trwa już tydzień. Dodam jeszcze, że na stałe biorę leki: asentrę 50mg pół tabletki isoptin sr 120mg i rosverę 5mg. Martwię się, a wizyta u ginegologa dopiero za dwa tygodnie.
KOBIETA, 39 LAT 8 miesięcy temu

Negatywne skutki palenia u kobiet w ciąży

Lek. Michał Lenard
80 poziom zaufania

Zaburzenia miesiączkowania mogą być spowodowane zarówno stresem, jak i leczeniem. Konieczna będzie wizyta u ginekologa, który zleci odpowiednie badania i w razie potrzeby zdecyduje o modyfikacji leczenia. Pozdrawiam!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy