Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza pogorszenie stanu skóry pomimo podjętej farmakoterapii?

Biorę izotek pełne 4 miesiące, waże 64 kg., dawkę jaką przyjmuje dziennie to 40 mg. Od początku wystąpił wysyp i utrzymuje się do dzis. Przed rozpoczęciem kuracji nie miałam ani jednej krosty na plecach, wysyp nastąpił również na nich, wielkie ropne czerwone krosty. Czy to normalne, że pomimo tych 4msc.i systematycznego brania efekt jest odwrotny, że stan cery i pelców jest gorszy niż przed rozpoczeciem kuracji. Kiedy można spodziewać sie poprawy?
KOBIETA, 30 LAT 4 miesiące temu

Czym charakteryzuje się trądzik różowaty?

Trądzik to nie tylko krostki, które pojawiają się podczas okresu dojrzewania. Może on przybierać również inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się, czym charakteryzuje się trądzik różowaty.

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

Wysyp zmian trądzikowych zwykle pojawia się na samym początku leczenia izotretynoiną. W tym przypadku radziłabym porozmawiać z lekarzem prowadzącym

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy