Zapytaj lekarza

1 , 0 2 8 , 7 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza spadek libido u 24-latka?

Witam zgłosiłem się do endokrynologa jakieś 7 miesięcy temu bo chciałem podnieść sobie testosteron do górnej granicy , lekarz przepisał mi Clostilbegyt ( pół tabletki codziennie przed snem )i rzeczywiście podniósł mi się testosteron na drugiej wizycie lekarz dodatkowo przepisał Bromergon na obniżenie prolaktyny. Ale od jakiegoś miesiąca zauważyłem że bardzo spadło mi libido mam problemy z erekcją , ogólne złe samopoczucie i tak jakby jądra przestały wytwarzać spermę a raczej wytwarzają ale w bardzo małej ilości ,c zrobiłem sobie badania : (wyniki z 03.07.2019) estradiol 28,7 ( 0-31,5) FSH 7,8 (1,27-19,26) LH 6,4 (1,24-8,62) Prolaktyna 12,27 (2,64- 13,13) TESTOSTERON 7,32 (1,75- 7,81) posiadam również wcześniejsze badania , nie odczuwałem problemów które podałem( też podczas zażywania leku) : (wyniki z 24.04.2019) estrodiol 37,77 (11-44) FSH 7,86 (0,95-11,95) LH 4,64 (0,57- 12,07) Prolaktyna 13,07 (5,18-26,53) Testosteron 27,23 (4,94-32.01) I teraz chciałbym się dowiedzieć jak pozbyć się tych skutków które u mnie wystąpiły co jest tego przyczyną i jak powinienem to leczyć. Myślałem nad zastosowaniem HCG clomid jednak boje się że może to pogorszyć moja sytuacje (proszę mi napisać jaki mógłby efekt zastosowania HCG i cemu go przyjmować) dodatkowo chciałbym napisać że nie przyjmowałem regularnie Bromergon i przyjmowałem mleczko pszczele ( dodatkowo na podniesienie testosteronu) Proszę o odpowiedź , pozdrawiam.
MĘŻCZYZNA, 24 LAT około miesiąca temu

Krwawienie w ciąży - przyczyny i postępowanie

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy