Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 3 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza wypadanie włosów i powiększony puls?

10 lat temu usunięto mi tarczycę.Przyjmuję letrox (75 mg). Od 4 miesięcy wypadają mi włosy, podnosi się puls. Wyniki badań: TSH 0,51 ulU/ml , FT3 - 3,21 pg/ml a FT4 1.79 ng/dl Lekarz rodzinny twierdzi, że wyniki powyższe są dobre. Wizyta u endokrynologa nie jest wskazana.Wobec tego co jest powodem wypadania włosów i zwiększonego pulsu.?
KOBIETA, 70 LAT 3 miesiące temu
Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczna szerzą diagnostyka proponuje ponownie udać się do lekarza rodzinnego Oraz na konsultacje do endokrynologa

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy