Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza wysokie TSH przy leczonym Hashimoto?

Choruję na Hashimto brałam eutyrox 75mg.Przewałam na 1,5miesiąca branie leku bo po braniugo bolał mnie żełądek i rano budziłam się z bólem głowa.Zrobiłam wczoraj TSH i wyszło wysokie 19,86 nie zrobiłam Ft3 i Ft4 nie wiem co dalej proszę o poradę.
KOBIETA, 57 LAT 10 miesięcy temu

Hormony a zachowanie

Lek. Aleksandra Witkowska Stażysta/Rezydent, Warszawa
79 poziom zaufania

WYsoki TSH jest wynikiem nieprzyjmowania leku, zagraża Pani sobie nie przyjmując zaleconego leczenia.
Proszę pilnie udać się do lekarza rodzinnego celem podjęcia leczenia.

pozdrawiam

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety