Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznaczają duże, prawdopodobnie alergiczne, zmiany na skórze?

Mam duże zmiany na skórze prawdopodobnie alergiczne taka była diagnoza pierwszego lekarz i dostałam lek o nazwie Metypred 4mg.Zalecone dawkowanie:3 dni po12mg ,3 dni po 8mg. i 4 dni po 4mg . Następnego dnia poszłam do drugiego lekarza i diagnoza: liszaj z rumieniem i przepisano mi ten sam lek,ale dawkowanie całkiem inne.Też,Metypred 4 mg .dawkowanie:przez 3dni dawka 24mg, 3 dni po 20mg ,3 dni po 16mg ,3 dni po12mg, 3 dni po 8mg i 8 dni po 4mg. Bardzo proszę o poradę które leczenie mam podjąć.
KOBIETA, 54 LAT 11 miesięcy temu

Jedzenie może zwiększać ryzyko alergii! Zobacz, na co uważać

Dietetyk kliniczny Iwona Wierzbicka mówi o tym, jakie produkty spożywcze mogą wywoływać alergie. Ryzykowne mogą być: jaja, kolorowe barwniki spożywcze i produkty paczkowane zawierające glutaminian sodu wywołujący reakcje alergiczne. Oprócz tego warzywa takie, jak bakłażany, papryka, pomidory czy ziemniaki przyczyniają się do rozszczelnienia jelita, co może wywołać róznego rodzaju alergie.

Lek. Aleksandra Witkowska Stażysta/Rezydent, Warszawa
79 poziom zaufania

Trudno odnieść się do sytuacji, proponuję wybrać jedną z proponowanych terapii.

pozdrawiam,
lek. A.Witkowska

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety