Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 6 3 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznaczają mrowienia kończyn i złe samopoczucie?

Skarżąc się na mrowienia kończyn oraz złe samopoczucie psychiczne i zmęczenie trafiłem do neurologa który skierował mnie na EMG, gdzie wykryto tężyczkę. Rozpocząłem suplementację witaminami z grupy B oraz magnezem (cytrynian) i poczułem się ogólnie lepiej jednak PO rozpoczęciu zażywania magnezu mam drżenia mięśni palców, rąk, ud, twarzy. Wszystkie badania (tarczyca, wapń ( zjonizowany), potas, krew, mocz, echo serca) wyszły wzorowo. Zatem skąd wzięły się te objawy?
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu

Proponuję kontrolna wizytę u neurologa. Nie obserwowałem u moich pacjentów podobnych objawów po włączeniu do leczenia preparatów Magnezu - nie widziałbym tu bezpośredniego związku z rozpoczęciem zażywania. Pozdrawiam.

0

Witam! Moim zdaniem powinien się Pan zgłosić do Poradni Zdrowia Psychicznego, wykonać odpowiednie testy projekcyjne, określić Pańską osobowość i uzgodnić z zespołem terapeutycznym charakter leczenia. Prawie 80% cierpiących na nerwicę ma dodatnie próby tężyczkowe. Zaburzenia emocjonalne bardzo często objawiają się dolegliwościami somatycznymi - tzw. somatyzacja lęku lub innych problemów. Dolegliwości są identyczne, ale leczenie jest diametralnie różne! Życzę powodzenia W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy