Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznaczają problemy z żołądkiem i zgaga?

Witam, mam 27 lat, od dluższego czasu miałem problemy z żołądkiem, a mianowicie silni ból oraz zgagę. Przypisano mi leki zobojętniające typu EMANERA 40mg, brałem je ok rok, ostatnio skończyły mi się i stwierdziłem, ze zrobię sobie przerwę prze 2 tyg. W trakcie miałem zgagę, następnie po posiłku miałem ogromne zaleganie pokarmu w żoładku, byłem wzdęty i bolał mnie brzuch, do tego cięzko mi oddychac. Co to może być? Wizytę mam dopiero za 2 tyg. Musiałem wykupić w/w lek
MĘŻCZYZNA, 29 LAT 10 miesięcy temu

Chusta lekarska - opatrunek szczęki

Chusta lekarska może zostać użyta do wykonywania opatrunków. Ekspert - lek. Łukasz Dubielecki wyjaśnia, jak opatrzyć szczękę za pomocy trójkątnej chusty.

Lek. Katarzyna Szymczak Stażysta/Rezydent, Bydgoszcz
79 poziom zaufania

Objawy wskazują na problem z nadmiernym wydzielaniem kwasu w żołądku, wskazana gastroskopia, być może ma Pan H. Pylori i konieczna będzie eradykacja.
Pozdrawiam

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety