Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 3 8 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznaczają skurcze serca?

Jestem Po 2 zawałach w 2002 roku, mam 58 lat. Obecnie biorę Bisacord 2,5mg i Acard. Od kilku dni czuję takie skurcze nieprzyjemne w okolicy serca. Czy mogę wziąć dodatkowo Bisacord? 2 tygodnie temu miałam robione EKG i było w porządku.
KOBIETA, 59 LAT 11 miesięcy temu

Wpływ palenia na serce

Palenie tytoniu negatywnie wpływa m.in. na kondycję naszej skóry, zębów, czy włosów. Powiązane jest także z wystąpieniem nowotworu płuc, żołądka, krtani, przewlekłego zapalenia oskrzeli czy rozedmy płuc. Palacze są także narażeni na wystąpienie problemów z sercem.

Lek. Paweł Szadkowski
87 poziom zaufania

Stanowczo odradzam samodzielne zmiany w dawkach leków. Najlepiej udać się do swojego lekarza prowadzącego w celu oceny pani stanu klinicznego i w razie konieczności zmiany w lekach lub poszerzenia diagnostyki.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy