Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznaczają zaburzenia erekcji podczas zmiany pozycji?

Witam mam 30 lat niegdy nie mialem problemow w sexie ale o trzech lat ma problem przy zmianie pozycji moj penis poprostu staje sie miekki i opada prosze o porade czy to poprostu malo testosteronu
MĘŻCZYZNA, 31 LAT ponad rok temu

Przyczyn może być wiele od medycznych, zaburzeń ukrwienia, po hormonalne, stresogenne, czy zapalne. Proponuję kilka badań z krwi, moczu, wykluczenie chorób zakaźnych, usg .

Specjalista chorób zakaźnych, hepatolog i seksuolog.
0

Dzień dobry!

Przyczyny zaburzeń erekcji mogą być różne, najczęściej naczyniowe, hormonalne (w tym związane z niedoborem testosteronu), urologiczne czy psychologiczne. Aby odpowiedzieć na Pana pytanie konieczna jest dłuższa rozmowa, większa ilość informacji i przeprowadzenie badań diagnostycznych.

Pozdrawiam!

Psycholog, seksuolog i mediator rodzinny. Członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy