Kobieta , 22 lata Witam, ostatnio często robi mi się słabo, mam zawroty głowy, wybieliły mi się dziąsła i spojówki, do tego ostatnio miałam bardzo nieprzyjemną sytuację, między innymi miałam bardzo wysuszoną jamę ustną i gardło, mój organizm nie produkował śliny i to trwało kilka dni, stało się to tuż po tym jak minęła mi gorączka po grypie... nie wiem co się dzieje ale niepokoi mnie to, bardzo proszę o odpowiedź...
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Mgr Konrad Skrzat 45
Mgr Konrad Skrzat Fizjoterapeuta, Lublin 45 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę
Edytuj odpowiedź

witam,

pierwsze moje skojarzenie to odwodnienie jednak należałoby wykonać badania krwi i sprawdzić jej jakość.
Takie objawy często pojawiają się przy chorobach hematologicznych więc proszę udać się do odpowiedniego specjalisty ponieważ może to być błaha sprawa jak np osłabienie po chorobie ale może to być też coś gorszego.

Jeśli będzie się Pani umawiała do kogoś i wizyta będzie za kilka dni to proszę przez ten czas zwiększyć ilość przyjmowanych płynów i zobaczyć czy objawy się w jakiś sposób zmienią. Oczywiście ta ilość płynów powinna być adekwatna to Pani wagi/wieki/bmi czy jak to sobie Pani wyliczy bo jeśli już Pani dużo przyjmuje płynów to raczej może to nie pomóc.

pozdrawiam
Konrad Skrzat

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Tomografia komputerowaTomografia komputerowa jest badaniem radiologicznym pozwalającym na uzyskanie obrazów badanych struktur. Jest badaniem, które wykorzystuje promienie rentgena. Pozwala uzyskać wyraźne i szczegółowe zdjęcia narządów oraz kości.
  • NeurologiaNeurologia to dziedzina medycyny zajmująca się schorzeniami obwodowego i ośrodkowego układu nerwowego. Jest silnie spokrewniona z psychiatrią i polega na odkrywaniu przyczyn uszkodzenia systemu neuronalnego.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników: