Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co powoduje drętwienie rąk po usunięciu tarczycy?

Witam moj tata mial operacje 3 dni temu usuniecie calej tarczycy dzien po operacji zaczely dretwiec mu dlonie dostaje wapn w tabletkach i dozylnie 3 razy dziennie prawdopodobnie przytarczyce .Czy przytarczyce moga zaczac dzialac i po jakim czasie czy jesli objawy wystapily po dobie po operacji to czy zostaly usuniete przytarczyce .Prosze o informacje lekarza prowadzacego ciagle nie ma a dyzurny nic nie wie
MĘŻCZYZNA, 52 LAT ponad rok temu
Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Najprawdopodobniej zostały usunięte przytarczyce i wskazana jest suplementacja wapnia. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy