Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co powoduje uczucie słabych nóg po niedoborze potasu?

Mam pytanie moja mama lat 75 jest od tygodnia w szpitalu. Była odwodniona ,brak potasu we krwi i utracie przytomności, została zabrana do szpitala. Teraz wyniki krwi są juz dobre. Po Kroplowkach niedobór uzupełniony. Ale niestety nogi jak z galarety albo waty i nie jest w stanie kroku zrobić. Jak ja postawie to ma uczucie jakby była przyklejona i nie ruszy noga. Lekarz nie ma odpowiedzi na ten stan a ja nie wiem co robić. Może ktoś mi pomoż
KOBIETA, 52 LAT ponad rok temu
Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

W tym wieku zaburzenia elektrolitowe, długotrwałe leżenie może powodować właśnie takie objawy. pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy