Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 3 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co powoduje zawroty głowy i uczucie nóg z waty?

Witam mam pytanie od jakiegoś czasu jak chodzę kręci mi się w głowie znaczy mam takie nogi z waty oprocz tego nic sie nie dzieje nie boli mnie glowa.Robiłam wyniki morfologia pełna mocz na tarczycy ob wszystko w normie. Mało jem np. Jakas kanapke troszke zupy i jakis owoc na caly dzień czy to może być od tego? Jak właśnie mam takie nogi jak z waty lub takie osłabienie zaczynam się tym denerwować martwić i zaczynam być podenerwowana przez to. Wtedy biorę validol pół tabletki i uspokaja mnie.
KOBIETA, 26 LAT 12 miesięcy temu

Dbaj o dietę w trakcie grypy

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety