Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co powoduje zawroty głowy, mrowienie w jamie ustnej i zawroty głowy po Duomox?

Witam. Mam dziwne objawy po antybiotyku Duomox 1000mg na leczenie zatok. Wzięłam jedna dawkę i mam zawroty głowy, czerwone oczy, dretwienie języka i dziwne mrowienie w jamie ustnej i warg. Mam go brać co 8 godzin a się czuje jak nacpana.dziwnie piecze mnie skóra. Biorę tez osłonę. Proszę o opinie co się ze mną dzieje bo źle się czuje.
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Terapia naprzemienna przy sterydoterapii

Czy wiesz, na czym polega terapia naprzemienna przy sterydoterapii? Obejrzyj nasz film i dowiedz się więcej na ten temat. O terapii naprzemiennej mówi dr n. med. Anna Pura-Rynasiewicz, dermatolog.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy