Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 3 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co powoduje zlewne poty po amputacji prawej piersi i węzłów chłonnych?

OD 1997r(.po amputacji prawej piersi węzłów chłonnych) bardzo utrudniają mi życie zlewne poty.Przetestowałam już na sobie różne specyfiki-tabletki,krople,zioła,antyperspiranty w sztyfcie...bez poprawy.Ani ginekolog,ani neurolog,onkolog,endokrynolog,pulmonolog nie mogą ustalić przyczyn tych moich dolegliwości.Gdzie mam jeszcze szukać pomocy???MARIA
KOBIETA, 68 LAT 6 miesięcy temu

Suplementy diety w menopauzie

Menopauza to jeden z najtrudniejszych okresów w życiu kobiety. Jak sobie radzić w tym czasie? Na pewno warto zmienić tryb życia, a przede wszystkim dietę. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o suplementach diety w menopauzie.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety