Mężczyzna , 35 lat Dzień dobry. Leczę się u psychiatry biorę 600my rispoleptu i 400ketrel , kilka razy w tygodniu dostaje wyostrzenia obrazu i silnego niepokoju, który trzyma mnie od nawet 6 godzin, lorafen mi nie pomaga nic , a clonozepam 2mg troszeczke. Nie da się pracować ani uczyć na tych lekach. Próba zamiany na sam ketrel nie powiodła się. Co mogę zrobić , co by pomogło, te niepokoje są strasznie silne. Co mam swojemu lekarzowi powiedzieć, jest jakiś ratunek????
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Lek. Grzegorz Nawara 55
Lek. Grzegorz Nawara Psychiatra, Warszawa 55 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę
Edytuj odpowiedź

Witam,

Proszę o tym porozmawiać ze swoim lekarzem w celu ewentualnej korekcji leczenia.
Poza tym błędnie Pan podał dawkę risperidonu. Przyjmowanie leków z grupy BDA jest metodą doraźną, na pewno nie rozwiąże problemu niepokoju, a może doprowadzić do uzależnienia.

Pozdrawiam

Artykuły na ten temat
Leczenie depresji - farmakoterapia, psychoterapia, wsparcie bliskich

Leki psychotropowe

Leki psychotropowe

Istnieje wiele definicji opisujących leki psychotropowe. W szerszym rozumieniu, są to wszystkie substancje, które podane człowiekowi, zmieniają jego stan psychiczny. Można więc tu zaliczyć leki hormonalne, witaminy (np. witaminy z grupy B, witamina PP,...