Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 1 0 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ćwiczenia i dieta na pozbycie się tłuszczu z brzucha, ud i pośladków

Witam mam 13 lat. Mam 171 cm i 63 kg. Chciałabym ważyć 57 kg, ponieważ moim celem jest wyrobienie fajnej figury, no i żeby się moi znajomi ze mnie nie śmiali. Chciałabym pozbyć się tłuszczu na udach brzuchu i pośladkach do końca wakacji. Proszę o podanie konkretnych przykładów ćwiczeń i przykład konkretnej diety. Z góry dziękuje i proszę o odpowiedź.
13 LAT ponad rok temu

Czemu nie możemy schudnąć?

Mordercze treningi, rygorystyczna dieta, a waga ani drgnie? Wiele osób ma problem ze schudnięciem. Obejrzyj film i dowiedz się, co może być tego przyczyną.

Roma Wojtewicz Dietetyk, Poznań
76 poziom zaufania

Witam Podana masa ciała mieści się w normie. Myślę, że w tym przypadku samo odchudzanie nie będzie konieczne, zwłaszcza, że organizm znajduje się w fazie intensywnego rozwoju, przez co wykazuje zwiększone zapotrzebowanie na energię i składniki odżywcze. Warto jednak zwiększyć aktywność fizyczną, z uwzględnieniem ćwiczeń modelujących poszczególne partie ciała. Przykładowymi ćwiczeniami na partie brzucha są : skłony do przysiadu, brzuszki proste i skośne W przypadku nadmiaru tkanki tłuszczowej w okolicach ud pomocne będzie bieganie, przysiady, skakanie na skakance, czy też jazda na rowerze. W zakresie diety wystarczy stosowanie się do zasad zdrowego odżywiania poprzez regularne spożywanie posiłków w równych odstępach czasowych, wybieranie pełnoziarnistych produktów zbożowych i chudych produktów mlecznych, unikanie tłuszczu zwierzęcego i zastępowanie go tłuszczem roślinnym (margaryny roślinne, oleje roślinne), unikanie słodyczy, kalorycznych przekąsek i napojów z dodatkiem cukru. Przykładowy dzienny jadłospis mógłby wyglądać następująco: śniadanie: owsianka na mleku (1,5%) z jabłkiem i brzoskwinią II śniadanie: pieczywo pełnoziarniste z sałatą, ogórkiem i polędwicą z kurczaka obiad: makaron pełnoziarnisty zapiekany kurczakiem w ziołach z brokułami i pieczarkami w sosie jogurtowym podwieczorek: koktajl z banana i malin z płatkami żytnimi ( na bazie jogurtu naturalnego ) kolacja: sałatka z mixu sałat, ogórka, pomidora, papryki, rzodkiewki, sera twarogowego, z oliwą z oliwek i grzankami pełnoziarnistymi

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy