Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 3 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ćwiczenia w celu pozbycia się brzucha i boczków

Mam 16lat ważę 90kg i mam 178 wzrostu chciałbym pozbyć się brzucha i boczków od niedawna w tym celu zaczołme jeżdzić na rolkach około 50 min nie wiem czy to nie zamało i w domu ćwiczę na siłowni podnosze sztange i hantle , robię brzuszki . Jakie ćwiczenia oprócz tych sa dobre na brzuch i boczki a i basen odpada.Niejem słodyczy i smarzonych nie stosuje diet rzeczy i ostatnie pytanie jogurt pitne tuczą?
, 16 LAT ponad rok temu

Fakty o zdrowiu - Słabe wino też dobre

Witam. Powinniśmy jeść regularnie, co około 3 godziny, do 4-5 małych objętościowo posiłków dziennie. W ten sposób zapewnimy stały dopływ energii do naszego organizmu, która zostanie wykorzystana, a nie przekształcona w tkankę tłuszczową, jak to się dzieje gdy zjadamy 2-3 wielkie posiłki w ciągu dnia. Gdy nie myślimy o jedzeniu i robimy to mimochodem często jemy znacznie większe porcje, bardziej kalorycznego jedzenia. Posiłek należy jeść przy stole, zjeść tyle ile mieliśmy zamiar i wstać od stołu. Należy jeść wolno, dzięki temu szybciej będziemy czuli się nasyceni. Powinnaś zadbać o to, aby w Twoim jadłospisie nie brakowała żadnych składników odżywczych. Dieta powinna być urozmaicona i wartościowa, co oznacza tylko tyle, abyś jadła produkty dostarczające zarówno białko (mięso/ryby/jaja/warzywa strączkowe/produkty mleczne), węglowodany (produkty zbożowe z pełnego ziarna, warzywa i owoce) jak i tłuszcze (oliwa/ inne oleje roślinne, orzechy, nasiona, awokado). Jedz nie miej niż 4 posiłki dziennie – najlepiej 5 – 3 większe i 2 przekąski (owoce, orzechy, jogurty). Jeśli masz wątpliwości czy do tego prawidłowo się odżywiasz zapoznaj się z informacjami zawartymi w artykułach http://abcodchudzanie.pl/najczestsze-bledy-zywieniowe http://abcodchudzanie.pl/jakie-sa-zasady-zdrowego-odchudzania http://abcodchudzanie.pl/podstawowe-zasady-zdrowego-odchudzania http://abcodchudzanie.pl/jak-schudnac-skutecznie Pamiętaj też o sporcie - co najmniej 3 razy w tygodniu po minimum 30 minut. Do rolek możesz dodać ćwiczenia siłowe na brzuch – przeczytaj też http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenia-na-brzuch Pozdrawiam.

Dietetyk w poradni dietetycznej JeszFresh w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy