Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 7 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czerwone plamki na uszach i uczucie gorąca a farbowanie włosów

Witam. Od kilku dni mam mocno czerwone plamki na uszach, odczuwam uczucie goraca, palenia i czasem swedzenia. Po dokladniejszym przyjrzeniu sie mozna zauwazyc mala wysypke. Co to może byc? Czy ma to zwiazek z farbowaniem wlosow w ostatnim czasie, jakas reakcja alergiczna? Prosze o pomoc.
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Jest to bardzo prawdopodobne. Sporo osób ma uczulenie na substancje zawarte w farbach do włosów. Następnym razem proszę spróbować innej farby, a gdy sytuacja się powtórzy wykonać testy dermatologiczne.

Z wyrazami Szacunku lek. Aleksander Ropielewski

0
Lek. Marta Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Tak, zaobserwowane zmiany na skórze mogą być związane z reakcja uczuleniową.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy