Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 2 9 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czerwone plamki na żołędzi

Witam, na żołędzi pojawiły się małe, zaczerwienione plamki, posmarowałem clotrimazolum, wszystko zniknęło; wczoraj wieczorem podnieciłem się, lecz nie doszło do całkowitej erekcji, dziś wstaję, a tu około 3 czerwonych plamek, bardzo małych, trochę swędzi, znów posmarowałem clotrimazolum; bardzo proszę o podpowiedź, co to może być ? DZIĘKUJĘ :-)
MĘŻCZYZNA, 41 LAT ponad rok temu

Refundacja leków na łuszczycę

Łuszczyca to schorzenie skóry. Wymaga ona specjalistycznego leczenia. Jakie leki przyjmować przy łuszczycy? Czy są one refundowane? Obejrzyj film i dowiedz się więcej o kosztach leczenia łuszczycy.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane objawy najpewniej są wynikiem infekcji. Proszę kontynuować stosowanie clotrimazolu. Jeśli po 2-3 dniach nie będzie poprawy, proszę udać się na wizytę do specjalisty urologa, dermatologa lub lekarza POZ.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy