Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 5 7 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Częste oddawanie moczu po masturbacji

Witam jestem chłopakiem mam 14 lat mam problem z częstym oddawaniem moczu, po masturbacji. Czy jak przestanę się masturbować to mi przejdzie i jakie są tego powody. Proszę o szybką odpowiedź.
MĘŻCZYZNA, 14 LAT ponad rok temu
Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Prawdopodobnie często oddawanie moczu nie jest związane z masturbacją. Warto wykonać badanie ogólne moczu by sprawdzić czy nie ma cech zapalenia, infekcji. Jeżeli nie może prawdopodobnie dochodzić np. do przejściowych zaburzeń czynnościowych zwieracza cewki moczowej. Proponuję zaprzestać na kilka/kilkanaście dni masturbacji, aby ocenić czy dolegliwości powrócą. Domyślam się, że dolegliwości nie występowały od rozpoczęcia masturbacji w związku z tym mogą być przejściowe. Trudno w tej chwili powiedzieć coś więcej. Jeśli dolegliwości nie ustąpią w przyszłości to warto rozważyć konsultację urologiczną. Pozdrawiam serdecznie!

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
Ryszard Hanecki Urolog, Warszawa
70 poziom zaufania

Witam, nie ma zależności pomiędzy aktem masturbacji a częstością oddawania moczu. Jeśli chodzi o masturbacje to nie widzę problemu, natomiast z problemem częstości oddawania moczu należy zgłosić się do urologa dziecięcego.Pozdrawiam

Specjalista w dziedzinie urologii z trzydziestoletnim doświadczeniem.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy