Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Częste plamienia podczas stosowania Limetic

Witam, mam pytanie odnośnie stosowania moich tabletek antykoncepcyjnych LIMETIC . Zażywam je od 9 miesięcy , ostatnio zaczęły pojawiać się czesto plamienia a nawet dostałam okres , gdzie ginekolog zapewniał że okres nie występuje. i moje pytanie brzmi czy to normlne? Dodam że jestem matką karmiącą .
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza ginekologa. Po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety