Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 0 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy antybiotyk Amotaks mógł spowodować krwawienie z nosa?

Dzień dobry. Od piątku stosuję antybiotyk Amotaks (2×1), probiotyk, Sinulan (1×1), Rutinoscorbin (3×2). Kilka razy dziennie mam kraj roku z nosa. Wczoraj do 1,5 h. Czy to wina antybiotyku? Czy powinnam do odstawić? Pozostałe objawy: - temperatura do 38.3 - zimne pory - duże osłabienie - bol głowy - katar (chyba zatoki) - odrywajacy się kaszel (od dzis)
KOBIETA, 27 LAT 10 miesięcy temu

Zbieranie grzybów - zasada szczególnej ostrożności

Grzybobranie ? choć przyjemna czynność, a jeszcze przyjemniejsze konsumowanie grzybów, należy podczas ich zbierania być bardzo ostrożnym. Toksykolog, dr Piotr Burda opowiada o zasadach, których powinien przestrzegać każdy grzybiarz

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety