Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy brak miesiączki w tej sytuacji może znaczyć coś poważnego?

Witam, mam ważne pytanie. Miesiączkuję od 12 roku życia dosyć regularnie (zdarzyły się przypadki dzień przed/dzień po przewidywanym terminie). Obecnie mam 20 lat i od ponad połowy roku przyjmuje antykoncepcję hormomalną. Na pierwszym badaniu dowiedziałam się po badaniu, że mam tendencję do rozregulowanych cykli miesiączkowych, jednak po przekonaniu lekarza, że nic takiego się nie dzieje zdecydowaliśmy się na tabletki Dionelle (21 dniowe). Od początku stosowania tabletek okres występował zgodnie z tym jak powinien, jednak przy ostatniej miesiączce się nie pojawil w ogóle, mimo to zaczęłam kolejne opakowanie tabletek. Dodam, że w tamtym okresie narażona byłam na stres ze względu na egzaminy maturalne, jednak nigdy z powodu stresu nie dochodziło u mnie do takiej sytuacji. Czy jest to rzecz normalna? Czy brak miesiączki w owej sytuacji może znaczyć coś ważnego? Dodam, że przed ostatnią miesiączka współżyłam z chłopakiem, w drugą noc po tym incydencie dopadła mnie biegunka (5h po przyjęciu tabletki) i nie wzięłam zapasowej.
KOBIETA, 20 LAT około miesiąca temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy