Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 4 5 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy brak okresu po odstawieniu Zoely to zaburzenia?

witam dnia 11 stycznia wzielam ostatnia tabletke i zaprzestalam brania pigulek tak zalecil lekarz.krwawienie z odstawienia nie wystapilo albo przy tabletkach zoely wiem ze to normalne dzisiaj mija 28dzien cyklu a okresu nadal brak testy negatywne wykonywalam je 24i 28dnia od ostatniej tabletki.dodam ze mam problemy z prolaktyna wynosi ponad 60. bolace sutki oraz serowata wydzielina czy to jakies zaburzenia?
KOBIETA, 22 LAT 12 miesięcy temu

Guzy miednicy mniejszej

Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza ginekologa. Po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety