Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 6 9 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy grzybica jest powodem czerwonych plam na penisie?

około 2 miesięcy temu prawdopodobnie dostałem grzybicy penisa. Brałem antybiotyk Duomox, więc prawdopodobnie to od tego. Byłem wtedy bardzo osłabiony i miałem silne przeziębienie/grypę. Kontakt z dziewczyną to jedynie petting czy seks oralny, jednak w chwili wystąpienia objawów, nie było wcześniejszego takiego stosunku, dzień czy dwa wcześniej. Objawy pojawiły się z dnia na dzień. Pojawiły się czerwone plamki, swędzenie, pieczenie, parcie na mocz. Zastosowałem clotrimazolum. Swędzenie i pieczenie ustąpiło. Odstawiłem maść. Jednak zauważyłem, że penis jest bardzo suchy i nadal zaczerwieniony. Brak swędzenie, pieczenie, nieprzyjemnego zapachu. Jedynie zaczerwienienie i czasem suchość członka. Zacząłem znów stosować maść clotrimazolum (2/3x dziennie). Mija 12 dzień od początku stosowanie. Wydaje się, że są delikatne efekty, ale zaczerwienienie nadal występuje. Do tego czasem penis robi się suchy, wrażenie "folii". Czy stosować nadal maść czy może czerwone plamy spowodowane są czymś innym?
MĘŻCZYZNA, 19 LAT 3 miesiące temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Może być inna przyczyna lub konieczna zmiana leczenia , proszę koniecznie zglasic się do lekarza dermatologa po badaniu będzie zmian coś więcej powiedzieć

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy