Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 1 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy intensywne płukanie jamy ustnej lekiem Dentosept może spowodować zaczerwienienie?

Witam, czy długotrwałe i intensywne płukanie jamy ustnej (ok. 14 dni) lekiem Dentosept na bazie etanolu, może spowodować zaczerwienienie i przekrwienie błony śluzowej jamy ustnej? Kilka dni temu zauważyłem takie objawy na błonie śluzowej przed migdałkami po obu stronach. Dodam, że nie odczuwam praktycznie bólu gardła czy też uczucia "ciała obcego". Od momentu, gdy to zauważyłem, pojawił się również skąpy katar i spływanie flegmy z tyłu gardła. Mam także niską (35%) wilgotność pomieszczeń.
MĘŻCZYZNA, 23 LAT 11 miesięcy temu

Przewlekłe zapalenie zatok

Przewlekłe zapalenie zatok to uciążliwa dolegliwość. Może utrudnić codzienne funkcjonowanie. Obejrzyj film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta na ten temat.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety