Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 3 6 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy jest to możliwe, że po tej dawce beta-blokera mam przerzedzone włosy?

Witam! Od 10 lat wypadają mi włosy. W tym czasie zażywałam też różne leki. (Tyroksyna, Bromokryptyna, Beta-bloker). Obecnie zażywam Betaloc ZOK 50. Miałam migotanie przedsionków i nadciśnienie. Obecnie nie przyjmuję hormonów tarczycy. Mam stwierdzone Hashimoto i niedoczynność. (wyniki w normie. Było przedawkowanie tyroksyny). Czy jest to możliwe, że po tej dawce beta-blokera mam przerzedzone włosy?
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Nadciśnienie tętnicze - co powinno nas zaniepokoić?

Regularnie kontrolując poziom nadciśnienie tętniczego, warto być świadomym, jakie symptomy powinny być niepokojące, a jakie nie są żadnym odstąpieniem od normy. O tym wszystkim, opowiada dr Piotr Gryglas, kardiolog.

Lek. Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

W działaniach niepożądanych występuje ten objaw, jednak zdarza się bardzo rzadko. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy