Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 7 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy lek Albothyl mógł opóźnić okres?

Witam, kilka dni przed miesiączką stosowałam globulki Albothyl na nadżerke. Ostatnią przyjęłam w noc poprzedzającą dzień dostania miesiączki (biorę tabletki antykoncepcyjne wiec okres mam zawsze tego samego dnia, teraz mam 7 - dniową przerwę). W dniu w którym powinnam dostać okres miałam typowe objawy wskazujące na to że miesiączka wystąpi a jednak spóźnia się już trzeci dzień. Czy to możliwe że Albothyl "zapchal" mnie od środka i miesiączka nie ma się jak wydostać?
KOBIETA, 20 LAT 11 miesięcy temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety